| Author |
Message |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Friday, May 03, 2002 - 08:25 am: |
|
Deja vu all over again By Gideon Samet |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Friday, May 03, 2002 - 09:30 am: |
|
Trial by fury What is Israel going to do with the hot potato named Marwan Barghouti? The attorney for the Tanzim chief is set for a media splash in the courtroom, and a strategy based on total lack of cooperation. On the other side, the state's attorney - for the first time - admits here that there may not be a trial. By Vered Levy-Barzilai --- Unready, unaware, undone by the UN Now, it's the battle for the battle of Jenin By Amir Oren --- What a comeback By Yossi Klein --- Out of character By Daphna Lewy |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Friday, May 03, 2002 - 08:47 pm: |
|
Ariel Scharon arbeitet einen "ernsten" Friedensplan aus Barguti: Arafat ist Urheber von Terrorschlägen Von Norbert Jessen |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Saturday, May 11, 2002 - 05:11 pm: |
|
Israelische Polizei ermittelt gegen jüdisches Extremisten-Netzwerk Verdächtige planten vermutlich Attentate gegen Palästinenser --- Shin Bet hunting extremist Jews; settlers caught placing bomb By Jonathan Liss and Amit Ben-Aroya, Ha'aretz Correspondents, and Ha'aretz Service |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Sunday, May 12, 2002 - 09:10 pm: |
|
Israels Not Unter dem Druck des Terrors leidet auch die Demokratie ALEXANDRA SENFFT Die Autorin ist Vorstandsmitglied des Deutsch-Israelischen Arbeitskreises für Frieden im Nahen Osten ( DIAK). |

Olavschroeer
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Monday, May 13, 2002 - 03:03 am: |
|
Likud gegen Gründung eines Palästinenserstaates Niederlage für Sharon im Machtkampf gegen Vorgänger Netanyahu --- PM loses Likud vote on Palestinian state By Yossi Verter --- Peres: Palästinenserstaat "so bald wie möglich" "Wir wollen nicht ihr Leben bestimmen" --- Peres: Israel should have backed Palestinian state earlier |

Mm207
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Monday, May 13, 2002 - 12:36 pm: |
|
Ich bedauere diese Likud-Entscheidung, doch meine ich, sie ist in erster Linie Ausfluss des Machtkampfes zwischen Sharon und Netanjahu. Allerdings gebe ich Sharon absolut Recht, wenn er sagt: "Ohne ein Ende der Terroranschläge und massive Reformen der palästinensischen Autonomiebehörde, die auch zu einem umfassenden Umbau der palästinensischen Gesellschaft, Justiz und Wirtschaft führen müssten, werde es keinen Frieden im Nahen Osten geben." Monika |

Lisas
Rating: N/A Votes: 0 (Vote!) | | Posted on Monday, May 13, 2002 - 02:43 pm: |
|
Hallo, Monika, hast Du diesen Friedensplan schon gesehen? Gruss Lisa |